Ez egy álomvilág . Én ebben nőttem fel . Egy álomvilág , soha nem engedem el . . !:3

2011. július 25., hétfő

p

A beképzelt plázacica
Rózsaszín magassarkúban topogva
Akadok a szebbnél-szebb cuccokra.
Sokan sokszor végignéznek rajtam,
De magam ezen nem is igen martam.
A körmöm is rózsaszínű most
Szép rucit vettem: nagyon illatost.
Feketével tincselt a szőke hajam,
Mindig szépen kisminkelem magam.
Karcsú derekamat öv öleli át,
Sokan kérdezik: nem ismerem magát?
Rengeteg ember vágyik ilyen csajra,
De csak én vagyok jó (mézre és vajra!).
Sosincs időm nekem akármi másra,
Csak egy óriási bevásárlásra.
Ez rutin lett - említettem már?
Nekem az élet jót csak így kínál.
Nincs sok időm a szó pazarlására,
Rohanok is a barátnőm lakására!
Nekem a versírás nem is olyan öröm...
Ó, Istenem! Letörött a körmöm!