Ez egy álomvilág . Én ebben nőttem fel . Egy álomvilág , soha nem engedem el . . !:3

2011. július 18., hétfő

kicsit gagyik de ez mind az én pici szívemből jött :)

1-2 saját idézet ...


Tali van megbeszélve
és mikor végra feljössz fészre,
azt h én is fennt vagyok nem is veszed észre!



Szerelem csak egy játék.
Sokan jól játszanak póker arcal érzelmek nélkül
én mindíg elbukom de nem bánom,
nem bánom hogy összetörik a szivem mert én elmondhatom,
hogy voltam már szerelmes míg te nem.


Azt mondod már nem szeretsz?
Nincs másik lány, nincs harag se bántódás de már nem szeretsz.
Én remegő hangon kérdezem HAZUDTÁL?
Hazudtál mikor azt montad szeretsz?
Mikor azt montad örökké?
Mikor karodba zártál és átöleltél?
Mikor édes csókokkal halmoztál?
Igen mára már tisztán látok és tudom hogy kamu az egész,
de kérlek sőt könyörgök csak még egyszer hazudj nekem!