Ez egy álomvilág . Én ebben nőttem fel . Egy álomvilág , soha nem engedem el . . !:3

2012. február 16., csütörtök

Saját idézet! nem el lopni!!!! :D

Pezseg a véred, indul a buli.
Az egy éjszakás kalandod most is meglesz...nyugi.
Az emberek csak gyűlnek, a vodka fogyóban,
a gátlások oldódnak a pult mögötti lotyóban.
Egy csík már megvolt szíved a torkodban
a világot még látod, de már csak foltokban.
Meg mutattad nekem, hogy milyen az az érzés,
amikor a pillanap a fontos, a holnap meg csak kérdés.
Most velem vagy és nekem csak ez számít,
nicsen semmi ami ninket leállít.
Szerelmes lettem...megint elég naív.
A sroboszkóp fénye igen nagyon vakít.
Vége a bulinak és el akarsz vinni,
de a szép szavaknak rég nem tudok hinni.
Rúzs folt a galléron a számom a zsebedben,
reggel ha ránézel én jussak eszedbe.
Jó volt az este köszi puszko láwcsi!
A kiszívott nyakért meg utolag is bocsi