Ez egy álomvilág . Én ebben nőttem fel . Egy álomvilág , soha nem engedem el . . !:3

2012. február 19., vasárnap

rafináltan élek


Ha belépsz hozzám baby, fogd a ruhád, s tépd le,
egy igazi állat lakásában a küszöböt átlépted!
Egyedül a fehérnemű maradhat rajtad,
nem vagyok az a sablonos, erőszakos fajta!
Nem szereted, ha fotóznak, nálam olyan nincsen,
egész egyszerűen nem leszel a páciensem.
A szabály az szabály, kivétel nincsen,
sosem szerettem a csiszolatlan kincset!
Felfedeztem rajtatok, mindent vágok,
kisujjamban van, minden piszkos álmod!
Kíváncsi vagy babám, mi az én álmom,
szeretem ha ketten vagytok, gyertek alig várom!
Ha azt beszélik rólad, olcsó vagy és régi,
nem vagy kurva édes, csak szereted a péniszt!

Így megy ez itt, ilyen az én vérem,
szeretem én a nőket és rafináltan élek